KTM s modelom X-Bow vstúpil medzi dvojstopé vozidlá. A pritom použil dvojlitrové TFSI s pôvodom u štyroch kruhov. To by bol asi aj dobrý názov motorestu. U štyroch kruhov na zákrute. Ale naň má veľa úpravcov riadne kúry.
Úpravca Wimmer sa rozhodol s X-Bowom niečo spraviť. A vytvoril rovno tri štádiá monštra. Extrémom bude X-Bow GT s modifikovaným turbom, optimalizovaným palivovým čerpadlom, výfukom a pár ďalšími prvkami čiernej mágie. To umožnilo posunúť výkon z 210 kW (285 k) na 357 kW (485 k). Okrem toho poskočil aj krútiaci moment z 420 Nm na 520 Nm. Stovka? Pod 4 sekundy. Maximum? Až 260 km/h. Cena? Poriadnych 130 tisíc eur. Ale okrem samotnej úpravy motora prišlo aj na naladenie podvozku a zadné krídlo z karbónu.
O niečo menej sa bude pretekať X-Bow R. Ten získal z 221 kW (300 k) série až 335 kW (455 k). A z 400 Nm je razom 500 Nm. Auto za 120 tisíc eur bude dostupné aj s možnosťou spevnenej prevodovky so športovou spojkou, zlepšeným diferenciálom a potuneným podvozkom.
Traťová verzia X-Bow RR poskočí z 265 kW (360 k) na 272 kW (370 k). Pár ďalších modifikácii a cena sa vyhupne na 110 tisíc eur.