Lepší prístup k sedadlám v malom fauvé? Nech sa páči. Dosť bolo sklápania predných sedadiel, kvôli nastupovaniu na zadné. Voľba môže obsahovať aj príplatok za zadné dvere. Všetko ostatné ostalo rovnaké ako pri trojdverovej alternatíve. Ani sa nič nezväčšilo.
Dvere sa dajú otvoriť relatívne doširoka a spravia nastupovanie jednoduchším. Dokonca takto auto vyzerá aj kompaktnejšie ako trojdverové.
Vertikálny priestor je v miniaute 947 milimetrov. Samozrejme vzadu. Horizontálne je na nohy k dispozícii až 795 milimetrov. Batožinový priestor ostal ako pri trojdverovom vyhotovení, 252 litrov.
Motor bude pod kapotou iba jeden. Trojvalček s litrom objemu ponúkne dve výkonové verzie. Slabší, s výkonom 44 kW (60 k) spotrebuje na 100 kilometrov iba 4,2 litra benzínu. O deci viac spáli silnejší 55 kW (75 k) Up! Oba za túto priaznivú spotrebu vďačia aj technológii BlueMotion, zahŕňajúcej vypínanie motora Start-Stop.
Príplatok za dvojicu dverí bude približne 475 eur.