Vyznať sa v ponuke Porsche 911 sa môže zdať ako celkom fuška, ale až také zložité to nie je. Vrcholom normálnej ponuky by mala byť práve alternatíva s dodatkom Turbo S. Stojí stále pod ultimátnymi GT2 a GT3.
Porsche 911 Turbo S poháňa 3,8 litrový šesťvalec s tradičným usporiadaním valcov boxer. Z neho sa konštruktérom podarilo vyžmýkať 412 kW (560 k). Ako je pre Turbo S zvykom, poháňa všetky štyri kolesá. Ale medzistupeň je sedemstupňová dvojspojková prevodovka PDK. 911 s ním dá kilo za 3,1 sekundy a maximálne dôjde k 318 km/h. Takže poriadny konkurent pre Nissan GT-R.
Ako štandard Porsche do 911 Turbo S montuje LED predné svetlomety s natáčaním podľa informácií z kamery. Dôležitý pre priľnavosť je zadný spojler s troma stupňami a možnosťou nastavenia.
Celá paráda stojí v Nemecku 195 256 eur, čo je o 33 201 eur viac ako 911 Turbo bez S.