Focus ST netrpí nedostatkom výkonu. Veď 184 kW (250 k) z dvojlitra EcoBoost nie je málo. Ani krútiaci moment 360 Nm veru na zahodenie nie je.
Ale aj veľká kopa pýta viac. Wolf Racing ponúka niekoľko stupňov úprav auta. Všetko začína prvým stupňom s vymeneným vzduchovým filtrom a inou mapou v riadiacej jednotke. Výsledok je hneď vynikajúcich 209 kW (285 k) a 441 Nm.
Druhý stage pridáva naviac iné turbo. Výkon poskočí na 221 kW (300 k) a krútiaci moment na 451 Nm. To už je slušné. Toľko mal predchádzajúci Ford Focus RS Mk2. Stále málo? Dobre, Wolf rieši aj tento problém. EcoBoost so všetkými doteraz vymenovanými komponentami a špeciálnym výfukom dokáže odovzdať až 272 kW (370 k) a 554 Nm. Naozaj šialený výkon na predokolku. Ale aj tak sa určite nájde niekoľko jedincov so sebadeštruktívnymi sklonmi.
Výkon nie je jediným prvkom, ktorý Wolf pozmení. Podvozok by bolo nemysliteľné nechať pôvodný. Po redukcii výšky ST od Wolfa sedí vpredu o 50 a vzadu o 40 milimetrov nižšie. Výrazne sa posilnili aj brzdy, keď už stúpol výkon o polovicu. Z dizajnovej sféry pribudli nové nástavce podbehov, iný difúzor a strešný spojler.
Wolf však uvaril to správne aj pre tých, ktorí majú niečo proti tvaru zadných svetiel. Tú časť, čo siaha na bok jednoducho prekryl krytkou. Relatívne jednoduché a lacné riešenie. Nám by asi stačil aj sériový FoFo ST, maximálne by sme ten výkon dokopali na 221 kW (300 k), ale asi by sme mu dopriali aj samosvorný diferenciál.