Porsche rozširuje ponuku modelov 718 Boxster a Cayman s rovnakým číslom. Áno, sú to tie štvorvalcové. A máme pocit, že po prečítaní si aj tak budete brúsiť zuby na verziu GTS. Je to celkom logické.
Motor predsa ostal rovnaký ako v štandardných verziách. Má dva litre objemu, prepĺňanie a výkon 221 kW (300 k). Ale podvozok prešiel z modelov S. To znamená, že štandardne bude PASM a tiež Torque Vectoring zadného diferenciálu. Na výber bude 6-stupňový manuál a 7-stupňové PDK.
Výrobca šetril hmotnosť kde sa len dalo, dôkazom sú prúžky látky miesto vnútorných kľučiek a tiež výbava, ktorá nezahŕňa ani len informačno-zábavný systém. Toto auto je teda dobrým základom prestavby na športové náčinie.
Reálne by sme mohli predpokladať, že zrýchlenie bude trvať kratšie, keďže sa podarilo znížiť hmotnosť. Ale nie je to úplne tak. Problémom, či skôr brzdičom, je filter pevných častíc, ktorý niekoľkým koňom preráža kosti na nohách.
Vážne, radšej si prišetrite a skočte rovno do GTS. Pre Boxster T automobilka v Nemecku stanovila cenu niečo cez 63-tisíc a Cayman T bude stáť 65-tisíc.