Šokujúci facelift nie je taký extrémny. Poriadny extrém sú ale fotky, ktoré indická automobilka pustila do sveta. Všetko ukazuje jeden jediný slogan: „Aha, máme človeka, ktorého sme naučili základ Photoshopu.“
A aj ten jediný človek, čo robil promo obrázky to pokašľal. Auto, vlastne nie auto, približovadlo vyzerá na každej snímke, akoby tam nepatrilo. Bonusovo sú volené scenérie. Pláž? S takými úzkymi kolesami? Tá malá škatuľa by sa zahrabala už na začiatku piesku. Ak by sa dostala k moru, tak by s prvou vlnou nastúpila na kariéru fľaše s odkazom.
Úžasne poriešili aj obrázok v lese. Tam by sa Nano dostalo, ale na pozadí ide svetlo zľava a pixla má osvetlenie sprava. Kráľ Photoshopu!
Čo má Nano nové reálne? Nič extra. Teda nič, čo nie je v najlacnejšom Logane. Motor teraz ponúka vyšší výkon. Z 624 centimetrov kubických indickí konštruktéri vydolovali dodatočné, pôvodne schované, 2 kW (3 k) a hlboko zahrabané 3 Nm.
Odteraz plechovka ponúka enormných 28 kW (38 k) a 51 Nm. Tri bodky. Koho napadla možnosť implementácie motora z Hayabusy, ruky hore, alebo skôr komentár dole. Aspoňže spotreba je iba 3,9 litra na sto kilometrov.
Ináč sa toho veľa nezmenilo, modelový rok 2012 bude odlišný nastavením podvozka, kde predok dostal rozperu tlmičov. Riadenie ide skrz nový riadiaci systém a konečne sa aj do najnižšej výbavy dostal veľmi luxusný a nadštandardný posilňovač bŕzd.
Cena je kompenzáciou týchto radostí. Päť tisíc? Menej. Tri tisíc? Ešte menej. Tata Nano stojí 1980 eur. Našťastie iba na indickom trhu.