Porsche začína montovať turbomotory do všetkých verzií 911tky. No, možno s atmosférou zostane GT3 RS, aspoň zatiaľ. Turbo pribudlo základnému modelu. A teraz sa nový motor pripojí aj k modelom s pohonom všetkých kolies.
Ako základ pre Carreru 4 poslúžil štandardný model, ktorý ale do šírky narástol o 44 milimetrov. Na odlíšenie prináša pás spájajúci zadné svetlá a veľavravný nápis na kryte motora. Áno, motor našťastie zostal vzadu, tam, kde pri 911 má byť.
Pre modely s označením Carrera 4 je trojlitrový boxer so šiestimi valcami nastavený na 272 kW (370 k) a 450 Nm. Pre Carreru 4S sa ušlo až 309 kW (420 k) a 500 Nm. Budeme sa opakovať, ale 420 koní mal model 996 Turbo.
Slabšia verzia s automatom PDK a balíkom Sport Chrono dá stovku za 4,1 sekundy a Carrera 4S zvládne rovnakú métu za 3,8 sekundy. Rovnako je rozdelená maximálna rýchlosť od 287 km/h po 305 km/h. Ale hlavné je, že štvorka v názve stále zostáva vyhradená pre pohon všetkých kolies.
A ešte jedna pozitívna informácia. Bude v ponuke aj ako Targa s perfektnou strechou.