Rolls v Číne predstavil Ghost pre všetky zmysly. Samotná idea oblizovania auta, kvôli chuti a čuchovému zážitku z rôznych pachov je šialená. Našťastie klímu vypúšťajúcu reálny smrad a potom vôňu marketingoví mágovia automobilky nemali na mysli.
Ako zaujali oči je jasné. Tvary karosérie sú jedným lákadlom, pre verziu Six Senses pôsobí žiarivo biela perleťová Carrara White doplnená hliníkovými kolesami. Vnútro sa tiež nesie v bledom tóne. Obloženie z orechového dreva pôsobí trochu kontrastne k béžovej koži.
Zrak by teda bol. Zvukovú stránku dopĺňa ticho. To je podľa automobilky synonymom áut Rolls-Royce už viac ako 100 rokov. V dvadsiatomprvom storočí je nutné ponúknuť aj riadnu hudobnú aparatúru. Preto sú v stropnom obložení umiestnené reproduktory, ktoré sú bližšie k pasažierom a zosilňovač prešiel istými zlepšeniami.
Tieto dva zmysly sú jednoznačné, horšie to je s vôňou. Divné vypúšťače pachov nenainštalovali. Vôňa pochádza z kože a obloženia. Aspoň, že tak. Chuť je ďalším kontroverzným prvkom v aute. Tú chlapci a dievčence vyriešili chladničkou s drinkami, napríklad šampanským. Pod panoramatickou strechou to je lepšia alternatíva ako oblizovanie okien.
A dotyk tiež nie je ničím zvláštny. Materiály sú klasicky vynikajúce a preto sú aj príjemné na dotyk. Celé auto je teda to isté, čo to bolo, ale marketingové oddelenie dostalo za úlohu spraviť ho niečim zvláštnym. Nič viac, nič menej…