Driftovanie je zábava. To naozajstné. To, že niekto driftovaním nazýva potiahnutie ručnej brzdy na predokolke znie komicky a smiech sa javí ako najadekvátnejšia reakcia. Na pravé driftovanie treba zadokolku. Preto sa súťaže nejazdia s Fabiami, ale väčšinou s modelmi od BMW, prípadne Nissanu, či Toyoty.
Na drift treba teda spomenutý pohon zadnej nápravy, dostatok výkonu, dostatok miesta a gumy, pri ktorých je jedno, že zhoria do tla. Rolls-Royce Phantom vo svojej druhej fáze spája všetky požiadavky na auto, aj keď by sa šmýkanie bokom mohlo zdať neadekvátne k aristokratickému pôvodu.
Výkon 338 kW (455 k) z V12 s objemom tradičných 6,75 litrov a kardan k zadným kolesám sú základným predpokladom k bočnému posuvu a nutnosti stieračov na bočných oknách. Hmotnosť 2450 kilogramov trocha ambície zabíja, ale prečo to neskúsiť aj tak?
Rolls-Royce Phantom Series II vs. anglický trávnik: