Renault Mégane RS vo verzii Red Bull Racing RB8 bude druhou generáciou eReSka, ktoré oslavuje úspechy vo formule 1. Po čierno-žltom dizajne v súčasnosti prichádza nový, modro-strieborný. Modrá má názov Crépuscule Blue, kým na zadku bude grafika Red Bull Racing. Na detaily ako lišta bude použitá farba Platinium Grey. Ňou budú lakované aj kľučky, zadný spojler a kryty zrkadiel.
Vnútri sa dá nájsť logo Red Bull Racing na opierkach hlavy sedadiel Recaro. Každé z áut bude mať hliníkový štítok s poradovým číslom.
Z verzie Trophy pochádzajú pneumatiky Bridgestone RE050A. Presne s nimi dal Mégane RS rekord na Nürburgringu. Devätnástky na ktorých sú natiahnuté sú na čiernych diskoch so šedým pásom. Nám sa táto kombinácia pri teste príliš nepozdávala, ale my sme mali pneumatiky slušne zjazdené.
Novinkou je implementácia systému R-Link, umožňujúceho sťahovanie programov z R-Link Store. Dotykové ovládanie môže byť trochu nepraktické, lebo displej je až pod predným sklom. Ale to nie je všetko. Pribudne nový R.S. Monitor vo svojej druhej generácii.
Nový R.S. Monitor bude obsahovať nov rozhranie so sedempalcovým displejom, Red Bull Racing základnú obrazovku, niektoré informácie v 3D, možnosť uloženia dát na USB a samozrejme aj klasické funkcie, ktoré boli dostupné doteraz.
Red Bull Racing RB8 dostane štandardne podvozok Cup, samosvorný diferenciál a výborný dvojliter odovzdávajúci 197 kW (265 k). Cup Chassis znamená pevnejšie pružiny, tlmiče s inou charakteristikou, rozpery a brzdy Brembo.
Táto verzia sa dostane do 26 krajín. Pevne dúfame, že neobíde ani Slovensko.