Prečo by nemohol mať kombík Mercedes-AMG C63 700 koní?

Jasné, to, čo má AMG Céčko zatiaľ poslednej generácie v sérii je málo. Teda pre pár ľudí. A hlavne pre tých, ktorí pracujú pre úpravcu Posaidon. Základných 350 kW (476 k) je predsa nuda a 375 kW (510 k) vo verzii S tiež nemusí niektorých uspokojiť.

V dielňach Posaidonu sa chlapci hrali ako na pieskovisku. Teda skôr ako s Legom. Osemvalcu zobrali obe turbá. To by ale nepomohlo. Aj keď atmosféra by mohla byť celkom charizmatická. Samozrejme ich nahradili väčšími. Ďalej preprogramovali riadiacu jednotku a hrali sa aj s otvormi na oboch koncoch. Nasávanie sa tiež dosť pomenilo a ani výfuk nezostal pôvodný.

Všetky úpravy pod kapotou sa pretavili do výkonu, ktorý bežne dosahuje Lamborghini Aventador. V Céčku kombi je až 515 kW (700 k). Krútiaci moment je tiež nezanedbateľných 890 Nm. S upravenou a hlavne zosilnenou prevodovkou dokáže výbeh na stovku za 3,4 sekundy a maximum bez obmedzenia 343 km/h. Stále však zostáva plnohodnotným kombíkom, do ktorého vopcháte dve autosedačky a aj psa, či dvoch.

Okrem výkonových úprav Posaidon ponúka aj vylepšený zadný diferenciál, úplné vypnutie start-stop systému, či POI rýchlostné kamery do navigácie.