Jediný elektromobil v ponuke Porsche, model Taycan, sa dočkal novej karosárskej verzie. Tá nesie názov Cross Turismo a azda najviac sa ponáša na combi, aj keď nie také úplne typické.
Cross Turismo napovedá, že auto si poradí aj s ľahším terénom. Môže za to vzduchový podvozok Porsche Adaptive Suspension Management, schopný meniť svoju svetlú výšku v rozsahu 10 mm. Ak porovnáme túto novú verziu Cross Turismo so štandardným Taycanom, tak novinka je už v základe o 20 mm vyššia. V extrémne nízkych rýchlostiach, pri potrebe prejazdu cez väčšie nerovnosti, je k dispozícii aj režim Lift Mode. Aj tento nový Taycan je samozrejme štvorkolka, dostupná vo všetkých variantách ako bežný model. Základom je teda verzia 4. Nad ňou je je 4S, nasleduje Turbo a Turbo S. Prevodovka má iba dva stupne. Všetky verzie majú rovnakú batériu s kapacitou 93,4 kWh podporujúce nabíjanie rýchlosťou až 270 kW. Najslabšia verzia 4 má výkon 280kW/374 koní a dojazd 456km, čo je veľmi slušná hodnota. Výkon s Launch Control Boostom je 350 kW/470 koní. Silnejšie 4S s 360kW/483 koňmi má prakticky identický dojazd a Boost výkon 423kW/ 560 koní. S Turbom sa presúvame k ešte šialenejším výkonom. Základom je 460kW/616 koní, Boost znamená 500kW/671 koní. Vrcholný model Turbo S má 460kW/616 koní dostupných neustále, Launch Control Boost ale ponúka až 560kW/750 koní. Na stovke je tak za brutálny čas 2,9 sekundy a stále je schopné prejsť 419 kilometrov. Pri plnom využívaní potenciálu motora na to však zabudnite. Interiér je v podstate identický s klasickým Taycanom, exteriér sa líší iba zadnou časťou. Ostatné časti karosérie sú rovnaké.
Slovenské ceny zatiaľ nepoznáme, avšak tie americké napovedajú, že Cross Turismo by sa malo predávať za takmer rovnaké sumy ako klasický model.