Edo Competition sa postaralo už o dve verzie Panamery. Hellboy a Moby Dick teraz doplnila kreácia na báze Turba S.
Karoséria zostala skoro rovnaká. Jediné, čo ju odlišuje sú šedé nálepky na bokoch. A ešte dvadsaťdvapalcové kolesá. Tie majú čierno-bielu kombináciu, ktorá dopĺňa bielu farbu karosérie. Tá čierna ani nie je čierna, ale má výzor karbónu.
Auto sa dostalo bližšie k zemi až o 30 milimetrov a preprogramovanie riadiacej jednotky spolu s novými turbami, katalyzátormi a výfukovým systémom z nehrdzavejúcej ocele posunulo výkon o niečo vyššie.
Z pôvodných 405 kW (550 k) a 800 Nm sa parametre dostali na 515 kW (700 k) a 880 Nm. To ale nie je veľký skok, vyzerá to na potenciálnu ďalšiu, ešte výkonnejšiu verziu. Veď z obyčajného turba dostali až o 184 kW (250 k) viac vo verzii Moby Dick. Tu to je iba 110 kW (150 k).
Žeby si Edo Competition nechával miesto na pokorenie rekordu najrýchlejšieho sedanu? Vlastne to sa mu nikdy nepodarí. Veď je to liftback. Najrýchlejší sedan je zatiaľ G-Power M5 Hurricane, ktorý môžete nájsť v sekcii testy. Ten sa dostal na toto miesto, keď úspešne porazil Brabus Rocket.
Panamera Turbo S s konfiguráciou od Edo Competition vyrazí k cifre 100 km/h na tachometri za 3,5 sekundy a zastaví sa až pri 340 km/h. Máme dobrú správu aj pre tých, ktorým výzor Panamery nie je po chuti. Vzhľadom na parametre bude rýchlo z dohľadu.