Vlajková loď Oplu, model Insignia, vypláva do roku 2020 s faceliftom. Ten sa predstavil už pred nejakým časom, avšak na autosalóne v Bruseli sa predstavila aj vynovená, najsilnejšia verzia GSi.
Nie je to úplne typický facelift, keďže zmeny sú hlavne technického charakteru. Pod kapotou veľkého Opla bude po novom dvojlitrový turbobenzín s výkonom 169kW/230 koní. Výkon je prenášaný systémom Twinster AWD na všetky štyri kolesá za asistencie automatu s deviatimi stupňami. Mierne sa zmenil tvat predných svetiel a otvorov pre prívod vzduchu v nárazníku. Podstatné ale je, že svetlá IntelliLux LED majú až 168 LED svetelných bodov, takže svietivosť oproti minulému modelu by mala byť výrazne lepšia. Celkové rozdiely v dizajne sú ale nepatrné a na prvý pohľad si ich všimne iba znalec. Novinkou Insignie GSi je ale napríklad elektro-hydraulicý posilňovač bŕzd a systém nastavovania podvozka FlexRide. Ten ponúka štyri nastavenia, ktorými sú Standard, Tour, Sport a Competition. Tour je na pohodlné cestovanie, Competition na najdrsnejšie zaobchádzanie. Tento nastaviteľný podvozok je štandardnou výbavou. Masívne štvorpiestové brzdy dodalo Brembo, ktoré hneď na prvý pohľad prezrádza ich typický červený odtieň. Pozitívnou správou je, že aj vďaka uplatneniu aerodynamických vylepšení by mala mať nová Insignia spotrebu až o 18% nižšiu než predošlý model.
Konkrétene ceny ani dostupnosť zatiaľ k dispozícii nemáme, tipujeme ale, že cena sa nebude extrémne líšiť oproti súčasnému modelu.