Aj na NSX sa čakalo. Vyzerá výborne, ale má jeden problém. Teda podľa nás. Nejde cestou, ktorou šiel predchodca. Dáva sa skôr na dráhu superšportov ako McLaren P1, LaFerrari, či Porsche 918 Spyder. Kašle teda na atmosférický motor.
Pohon všetkých kolies je síce pozitívom, ale ten motor… Agregát na benzín poháňa tri elektromotory. Dva z nich sú vpredu a tretí vzadu medzi kolesami a medzi motorom a novou deväťstupňovou prevodovkou.
Za prednými kolesami s priemerom 19 palcov sa skrývajú šesťpiestikové brzdy a za zadnými dvackami štvorpiestikové. Obe fungujú s keramickými kotúčmi. Oproti konceptu z roku 2013 je sériovka väčšia, na dĺžku má 4470, na šírku 1940 a na výšku 1215 milimetrov.
Nová generácia NSX ponúkne možnosť nastavenia celého auta pomocou otočného kolieska. Má možnosti Quiet, Sport, Sport+ a Track. Nastavuje sa motor, elektromotory, prevodovka a podvozok. Ucho tiež zaregistruje rozdiel. V prípade nastavenia výstrelu z miesta pracujú všetky motory na tom, aby rozbeh bol čo najrazantnejší. Cena tohto skvostu sa odhaduje na 150 tisíc amerických dolárov. A samozrejme to nebude zatiaľ Honda, ale Acura.