Konkurent trojky od BMW, Céčka od Mercedesu a samozrejme aj A4 od Audi sa onedlho začne predávať aj na Slovensku. Spočiatku príde s dvoma možnými alternatívami pod prednou kapotou. Netreba zabúdať, že Lexus IS má pohon zadnej nápravy, čo ho približuje BMW a Mercedesu a vzďaľuje od Audi.
Čisto benzínový pohon poskytuje verzia IS 250, ktorá má pod prednou kapotou V6 s objemom 2,5 litra a výkonom 152 kW (207 k). Krútiaci moment 250 Nm pomôže šprintu na stovku za 8,1 sekundy na ceste za maximálkou 225 km/h. Automatická prevodovka Super ECT so šiestimi stupňami je vybavená funkciou manuálneho radenia.
Viac výkonu ponúka IS 300h. Už názvov naznačuje hybridné ústrojenstvo. Benzínový štvorvalcový motor s objemom 2,5 litra využíva Atkinosonov cyklus a produkuje 133 kW (181 k). Ten dopĺňa elektromotor s výkonom 105 kW (143 k). Celkovo sa tak dostáva na kombinovaných 164 kW (233 k). To nie je až taký nárast a ani dynamika nie je lepšia. Stovka sa dostaví za 8,3 sekundy a maximálne sa na tachometri zjaví 200 km/h. Pozitívom je však spotreba. Tá sa ustálila na kombinovanej hodnote 4,3 litra, pri emisiách 99 gramov CO2 na kilometer.
Oba pohony je možné kombinovať s jednou zo štyroch výbav:
Výbava/model | IS 250 | IS 300h |
Comfort | 31 900 € | 35 900 € |
Executive | 36 900 € | 40 900 € |
F Sport | 43 900 € | 48 900 € |
Premium | 46 900 € | 50 900 € |