Nový člen koncernu na obzore

Koncern VW v súčasnosti pozostáva z 10 značiek, medzi ktoré patria napríklad Audi, Seat, Porsche či česká Škoda.

Avšak podľa posledných správ magazínu Auto Motor und Sport by mala pribudnúť nová, jedenásta značka. Ulrich Hackenberg, šéf koncernu VW pre oblasť výskumu a vývoja, v rozhovore pre tento magazín povedal, že úlohou nového člena koncernu  bude vyrábať veľmi lacné vozidlá, dostupné širokým masám. Dokonca tak lacné, že v rámci udržania imageu značky ich nebude možné predávať s logom VW na kapote. A práve to je hlavným dôvodom vytvorenia úplne novej značky.

Podľa jeho slov je výroba lacného auta „skutočnou výzvou“. Hm, kto by to bol povedal. Portfólio tejto novej, zatiaľ bezmennej značky, ktorá by údajne mala spolupracovať s čínskym partnerom, ešte nie je známe. Samotný Hackenberg sa však prihovára za variantu sedanu, prípadne vanu, ktorého cena by mala byť veľmi ľudových 5000 Eur.