Je nezničiteľný. Teda aspoň pár generácií dozadu bol. Nové motory už dávno nie sú také odolné ako hladké naftové bezvýkonové agregáty. Ale aspoň majú výkon a tiež na tom nie sú zle. Veď sú nasadené po celom svete.
Nová európska verzia je úplne rovnaká ako tá medzinárodná. Predok je vraj športovejší ako doteraz. Nám sa to nezdá, ale faktom zostáva, že výrobca predok vyšperkoval LED pásmi na denné svietenie. Svalnaté blatníky, výrazne tvarovaná kapota a stabilizačné prvky vzadu podporujú trvácny vzhľad. Úplne nový je aj dizajn diskov s priemerom 17 a 18 palcov.
Rozloženie interiéru je podobné ako pri ostatných pick-upoch tejto veľkosti. Vpredu dve sedadlá, vzadu tri. Ale moderne vyzerajúci volant, či informačno-zábavný systém so sedempalcovou uhlopriečkou dotykového displeja ešte štandardom nie je. A pri displeji si myslíme, že nebude v základnej výbave.
Toyota pod prednú kapotu pripravila štyri motory. Najmenší naftový s objemom 2,4 litra má výkon 110 kW (150 k) a krútiaci moment 400 Nm. Starší 2,5-litrový agregát ponúkne buď 75 kW (102 k) a 260 Nm, alebo 130 kW (177 k) a 450 Nm. Benzínovou alternatívou na niektorých trhoch bude 2,7-litrový motor s výkonom 122 kW (165 k) a krútiacim momentom 245 Nm.
Podľa zvoleného motora bude dostupná kombinácia so šesťstupňovým manuálom, alebo s automatom s rovnakým počtom rýchlostí Super ECT. Ani štvorkolka nebude štandardnou výbavou, ale my ju vrelo odporúčame.