Jasné, Nissan Juke mal kontroverzný dizajn, ale vo svojej kategórii bol najpredávanejším autom, až kým ho minulá rok o post nepripravil Renault Captur. Bol tým, autom, ktoré akoby vypadli z filmu Autá a prešlo priamo na cestu len s oknom miesto očí.
Faceliftu sa priaznivci miniSUV báli. Báli sa, že Nissan sa rozhodne ulahodiť širokému publiku. Ale našťastie sa Nissan na široké publikum vykašľal a pokračuje naďalej svojou alternatívnou cestou. Predné svetlá sa po úprave vzhľadu priblížili športovému 370Z. Ale iba tie vrchné, spodné okrúhle sú na svojom mieste. Zadné bumerangové zase dostali LED, inak sa nezmenili.
Pod prednou kapotou sa obmenili motory. Miesto atmosférického štvorvalca s objemom 1,6 litra bude 1,2 DIG-T s prepĺňaním. Vyprodukuje 85 kW (115 k) a 190 Nm, podobne ako v Renaulte Captur. Motor môže byť spojený s automatickou prevodovkou Xtronic, alebo so šesťstupňovým manuálom.
Okrem bežnej verzie sa objaví aj model Nismo RS. Z motora 1,6 DIG-T dostane o 13 kW (18 k) a 20 Nm viac. Celok sa dostane na 160 kW (218 k) a 280 Nm. Model s pohonom prednej nápravy bude mať sériovo LSD (samosvorný diferenciál) a predné brzdy zväčšené z 296 na 320 milimetrov. Ako novinka sú aj vetrané zadné brzdové kotúče a pevnejšie výstuže. Kým predokolka má možnosť manuálu, verzia s pohonom všetkých kolies ponúka iba automat Xtronic. V tomto prípade s ôsmymi prevodovými stupňami a pádlami pod volantom.