Jasné, XJ od Jaguaru je presne tým, čo si pôjdete kúpiť, keď zistíte, že kvôli počtu kusov sa sedma, esko a áosma stávajú tuctové a nudné. Jaguar taký nie je. Je ich vlastne celkom málo. Myslíme si, že čísla príliš nezlepší ani facelift. Lenže to by ani nebolo dobré. Už by sa stal aj tento aristokrat tuctovým a bol by na každom druhom roku ako nový Range Rover.
Inovácia priniesla XJčku väčšiu prednú masku s kolmejším umiestnením a nasávacím otvorom pribudli nové chrómové lišty. Stranou nezostali ani predné svetlá. Síce tvar neprešiel žiadnym prerodom, ale ich vnútro môže byť vystlané výlučne LEDkami. Vzadu sú tiež LED, ale v tvare písmena J. Inak pôsobia aj oválne koncovky výfuku.
Do ponuky príde aj výbava Autobiography. Samozrejme, že v nej bude skoro všetko. Zvonka bude rozoznateľná najmä pohľadom na dvadsaťpalcové disky, kým vnútri bude všetko. Teda hlavne bledé čalúnenie s kontrastnými švami, podsvietené prahové lišty, dubové drevo a najmä samostatné zadné sedadlá s nastavením, masážou a dva displeje s uhlopriečkou 10,2 palca prináležiace k zadnému zábavnému systému.
Modelový rad XJ obohatí aj športová verzia R-Sport. Prinesie trojdielny predný spojler, nové prahy, výduchy na blatníkoch, či zadný spojler. Disky s názvom Matavia narástli na 20 palcov. Vnútri sú osadené športové sedadlá, športový volant, či tmavý strop.
Nová sedmička je športová limuzína? No, nie sme si tak istí…