Britská tradičná značka je v čínskych rukách. A mysle patriace k tým rukám sa všemožne snažia priblížiť značku naspäť záujemcom z ostrovov. Okrem nasadenia v BTCC a tretiemu miestu Jasona Plata, samozrejme spojenému so špeciálnou oslavnou edíciou, prichádza teraz niečo, čo by mohlo pomôcť.
MG6 bude môcť mať pod kapotou naftový motor. Klasický objem 1,9 litra a štyri valce majú trocha krkolomné označenie DTi-TECH. Je vyvinutý materskou spoločnosťou SAIC Motor. Výkon 110 kW a krútiaci moment 350 Nm sú v súčasnosti taký priemer, ale každý nejako začínal.
S takou strojovňou pod kapotou vraj sedan vyskočí na stovku iba v priebehu 8,9 sekundy a maximálne dosiahne skoro 200 km/h. Znova nevybočuje z priemeru. Takže kvôli výkonom ho chcieť nikto nebude. Pozitívnym faktorom je spotreba, ktorá v kombinovanom cykle dosahuje 5,3 litra nafty na sto kilometrov. Znova ale nič extra.
Jediným pádnym argumentom teda ostáva cena 16 995 britských libier, čo je o nejakých 2000 menej ako Ford Focus s podobným motorom. A k samotnému názvu, keď už Číňania išli cestou jednoduchého názvoslovia a majú MG6, nebolo by namiesto MG6 DTi-Tech lepšie iba MG6d?