McLaren veľmi dobre vie, ako aj zdanlivo brutálne a dokonalé dielo dohnať do úplného extrému. Príkladom toho je práve predstavený model Senna GTR, okruhová nadstavba verzie Senna.
Vyprodukovaných bude iba 75 kusov tejto beštie, ktorá je určená výhradne na okruhy, nie je teda možné ju prihlásiť do premávky. Masívny bodykit je neprehliadnuteľný a jeho inštalácia je čisto účelná a funkčná, tu hry na image a tvárenie sa drsne nie sú na mieste. Pod ním je ukrytý 4.0 litrový osemvalec s výkonom 814 koní/ 800Nm, čo je presne o 25 koní viac než v prípade sériovej verzie Senna. Stačilo odstrániť katalyzátor a trochu sa pohrať s premapovaním. Vzadu nad monumentálnym difúzorom ústi tlama výfuku, toto riešenie je údajne efektívnejšie než keby boli rúry na bokoch. Celková hmotnosť auta je 1 188 kg, čim sa oproti sérii ušetrilo iba 10 kg. To síce na prvý pohľad vyzerá zanedbateľne, lenže tu sa ráta každé kilo a nezabúdajme, že GTR má na sebe naviac navešaný bodykit. Celkový prítlak ktorý dokáže vygenerovať je 1000 kg, čo je o brutálnych 200 kg viac než Senna a to už je zásadný rozdiel. Napriek tomu, že toto auto je čistá okruhovka, je pomerne prekvapivé, že vo výbave má klimatizáciu. Rádio tu je tiež, avšak nie také ako v iných autách, ale to na komunikáciu s boxami, tzv. „pit radio“. Telemetria, hasiaci systém a pneumatické zdviháky sú prvky výbavy, ktoré v bežných autách nenájdete, tu je to však nevyhnutné.
Sme si istí, že keby Ayrton žil, toto auto by dostalo jeho požehnanie a patričný krst v jeho rukách na nejakom slávnom okruhu.