Long Tail začal už pri McLarene F1, ale rozšíril sa až použitím tohto označenia pri 675LT. No a teraz prichádza 765LT, ktoré si berie ako základ 720S. Bude však výkonnejší a ako naznačuje názov tak aj výkonnejší.
V prvom rade, vzadu za sedadlami je umiestnený štvorlitrový osemvalec s prepĺňaním, čo znamená presne taký výkon ako naznačuje názov. Je to 562 kW (765 k) a krútiaci moment je nemenej zaujímavých 800 Nm. Číslo v názve však označuje aj celkový počet kusov, ktoré McLaren hodlá vyrobiť.
Motor je spojený so sedemstupňovou automatickou prevodovkou s dvomi spojkami a poháňa zadné kolesá. Zaujímavé je, že McLaren nedáva na autá samosvorný diferenciál. Radšej rieši rozdelenie pribrzďovaním kolies. Argumentuje tým, že bude využívať komponenty, ktoré na aute už sú a nebude pridávať nič naviac z hľadiska hmotnosti.
A o hmotnosť práve ide. Mnohé karbónové diely a titánový výfuk umožnili znížiť hmotnosť o 80 kilogramov. Dokonca k tomu prispelo aj tenšie sklo. Auto obuté na gumách Pirelli P Zero Trofeo R nemá dokonca štandardne ani klimatizáciu a rádio. Ale tie sú za nulový príplatok. Takže je jasné, že väčšina ich mať bude, lebo v lete musí byť bez klimatizácie vnútri naozaj peklo. Nielen samotné slnko, ale aj motor za sedadlami ponúkajú dostatočný výhrev.
Zo zmien treba ešte spomenúť zníženie svetlej výšky o 5 milimetrov a rozšírenie prednej nápravy o 6 milimetrov. Adekvátne tomu je prispôsobený aj systém aktívneho podvozku Proactive Chassis Control II. Keramické brzdy na aute pochádzajú z modelu Senna, ale ak bude zákazník chcieť, tak mu McLaren, za príplatok, dá špeciálne platničky. Za príplatok sú aj ultraľahké sedadlá zo Senny.