Tradičné japonské kei cars s malé autá s malým motormi a väčšinou šialeným, uleteným dizajnom a tvarom. Toľko z pohľadu Európana a vlastne každého, kto nie je doma v krajine vychádzajúceho slnka.
Mazda po svojich modeloch AZ-Wagon, AZ-Offroad, Carol, úžasne pomenovanom Scrum Wagon dokončila svoju paletu krpáňov. Mazda Flairwagon stojí na základoch Suzuki Palette. Spojenie stojí na základoch je trocha silné a znamená asi také príbuzenstvo ako nová Škoda Rapid a Seat Toledo.
Od Suzuki pochádza aj veľká časť vybavenia. Ostal pôvodný motor s objemom 660 cenimetrov kubických (0,66 litra) s pohonom prednej nápravy, prípadne náhonom na všetky kolesá. Autíčko je vybavené aj bezkľúčovým otváraním a štartovaním tlačidlom. Veľkým problémom, ktorý by sme ale mali ťažkosti stráviť je automatická prevodovka CVT, o ktorej slávu sa zasadili skútre, DAF a Audi.
Tento model je určený výhradne pre japonský trh a jediné miesto, kde by sa dal ešte možno s trochou fantázie použiť sú Britské ostrovy a Austrália, kvôli volantu vpravo. Ale s turbom by to musela byť trochu prasačina.