SUV sú tie autá s lepšou priechodnosťou a väčším pohodlím nastupovania, či cestovania. Lenže Manhart Racing v projekte MHX5 750 ruší tieto predpisy. Ale má 750 koní.
Zvonka sa veľmi auto, teda okrem zníženia a veľkých 23-palcových kolies nezmenilo. Do terénu sa už nepozrie, ale má 750 koní. Pribudol predný spojler nárazníka, zatmavené ľadvinky a odvetrávaná karbónová kapota. To v teréne nepomôže, ale má 750 koní.
Tak hŕŕŕ pod kapotu. Tam je 4,4-litrový motor V8 s dvoma turbami. Produkuje enormných 551 kW (750 k) a ešte extrémnejších 1000 Nm. Lenže Manhart Racing si zatiaľ údaje o upravenej X5M necháva pre seba. Ale je jednoznačné, že musia byť lepšie ako pri pôvodnom kuse. X5M dá kilo za 4,2 sekundy a maximum obmedzené na 250 km/h.
Takže s projektom Manhart Racing MHX5 750 sa do terénu pozrieť nepôjdete. To však ani s Cayenne Turbo S. A aj na okruhu bude pôsobiť ako maringotka. Takže kam sa toto auto zaradí? No pred kaviarne a do garáží obchodných centier. Garáže budú praskať keď sa 750 koní bude rozbiehať.
Ale vyzerá zvláštne dobre. Tak ako biftek. Viete, že surové mäso by nemalo byť dobré, viete, že ak je zle pripravené, tak výsledok nebude najlepší. Ale ak sa podarí, tak chuťové poháriky zažijú extázu.