Dosahovanie čo najnižšej spotreby a tým pádom aj emisií je v súčasnosti úplnou nutnosťou pre všetkých výrobcov automobilov aj vzhľadom na pravidlá Európskej únie. Volkswagen napríklad priemerné emisie modelového portfólia znížil litrovým modelom, aj keď stojí toľko, čo normálne vybavené Porsche.
Renault v Paríži predstaví koncept Eolab, ktorý sa tiež môže pýšiť spotrebou liter na sto kilometrov. Ale ide na to inak ako fau-vé. V prvom rade nie je koncept Renaultu kapotovaným motocyklom s viacerými kolesami, ale plnohodnotným autom s asymetrickým usporiadaním dverí. Dve má na jednej, jedny na druhej strane. Karoséria disponuje koeficientom odporu vzduchu Cx=0,235. Hodnota sa podarila aj vďaka aktívnemu prednému spojleru, aktívnym zadným klapkám a aktívnemu pruženiu, znižujúcemu svetlú výšku.
Na stavbu konštruktéri použili oceľ, kompozity a hliník. Horčíková strecha a ultratenké sklá tiež pomáhajú k hmotnosti, ktorá je o 400 kíl nižšia ako má porovnateľne veľké Clio. Pohonná sústava nesie označenie Zero Emision Hybrid. Pozostáva z litrového trojvalca s výkonom 55 kW (75 k) a krútiacim momentom 95 Nm. Elektromotor pridáva 50 kW (68 k) a 200 Nm. Elektrická energia sa schováva v batériách s kapacitou 6,7 kWh. Dojazd iba na batérie je až 60 kilometrov, za čo môže aj trojstupňová bezspojková prevodovka.