Lexus modernizoval svoje kupé RC. To, že sa postupne zmeny dostanú aj na výkonnú verziu RC F bolo jasné. A je to tu. Prekvapivo. V Detroite automobilka ukázala inovovaný model RC F, ale aj jeho traťovo zameranú verziu RC F Track Edition.
Kupé s vysokým výkonom prešlo rovnakými zmenami ako obyčajné verzie. Predné svetlá už nie sú rozdelené na dve časti, ale denné svietenie je už priamo v hlavných svetlách. LEDky už používa na všetko, rovnako tak vzadu. Vzadu sú svetlá ešte o niečo širšie. Oproti štandardným verziám je však Fko naozaj muskulantnejšie a širšie.
Nové Fko bude mať trochu vylepšený motor. Ale aj nižšiu hmotnosť, vďaka ľahšiemu kompresoru klimatizácie a inému saniu. Pár kíl pomohol dostať rozloženie hmotnosti trochu bližšie k ideálu. Motor vpredu ostáva rovnaký osemvalec s objemom 5 litrov, ale má zvýšený výkon. Dosahuje 355 kW (482 k), čo je presne o 5 koní viac ako doposiaľ. Aj to je dôvod, prečo auto ukrojilo 0,2 sekundy zo zrýchlenia na stovku. Za to teda môže aj zmenený stály prevod automatu s ôsmimi stupňami. A tiež niečo robia aj pneumatiky Michelin Pilot Sport 4S, ktoré francúzsky gumársky výrobca vyvinul pre potrebu RC F.
Ale to nie je všetko, čo Lexus s týmto autom prichystal. Na výber bude aj verzia Track Edition. Výkon bude mať rovnaký, ale bude mať veľa karbónových dielov, čo zníži hmotnosť takmer o 30 kilogramov. Z karbónu bude predná kapota, strecha, zadné krídlo a mnoho ďalších prvkov. Napríklad polica miesto zadných sedadiel.