Kupé triedy S už oficiálne a vraj so zadkom Audiny

Vec sa má tak, že nové eSko vo verzii kupé je fantastické. Spredu, zvonku a zvnútra. Ale zozadu to je trocha kontroverznejšie. Niektorí hovoria o Audi A6, niektorí o Renaulte Laguna Coupé. Nech je to akokoľvek, majestátnosť mu uprieť nemožno.

Vo svetle reflektorov sa naživo objaví v Ženeve. Výrazným prvkom vzhľadu je dlhá predná kapota a tiež svalnaté blatníky. Veď pod nimi sa schovávajú disky s priemerom od 18 do 20 palcov. S rázvorom 2945 milimetrov dosahuje dĺžku 5027 milimetrov, šírku 1899 a výšku 1411 milimetrov. Je naozaj obrovské a už počujeme tie zelené hlasy o zbytočnosti takého to auta, keď má iba dvojicu dverí, ale na tie asi potenciálny majiteľ kašle.

Interiér je však ešte iná dimenzia ako exteriér. Slovám ako fantastický, úžasný a perfektný sa nedá vyhnúť. Síce väčšinou pochádza zo sedanu, ale diabol sa skrýva v detailoch. Stratili sa hodinky zo stredu prístrojovej dosky, ale to nie je to zásadné. Zmizol aj dvojramenný volant. Miesto neho je trojramenný s názvom Super Sport.

Mercedes S-class Coupe mid

Motory tiež majú rovnaký pôvod. S500 Coupe ponúkne V8 s objemom 4,7 litra a výkonom 335 kW (455 k). To je prvý mohykán, ktorého bude nasledovať napríklad S63 AMG Coupe s 436 kW (593 k).

Ale to najzásadnejšie je upgrade Magic Body Control. Do zákruty sa nakláňa podobne ako motorkári pri rýchlostiach medzi 30 a 180 km/h. Vraj má tento vynález zlepšiť pocit z jazdy a znížiť dopady preťaženia na pasažierov. Auto sa dokáže nakloniť až o 2,5 stupňa.

Ďalšou unikátnou vecou sú predné reflektory. Za príplatok sa dajú objednať svetlá so Swarovského kryštálikmi. Sedemnásť hranatých usmerňuje denné svietenie a 30 okrúhlych zase smerovky.

Do predaja sa kupé dostane už v druhej polovici roka.