Dosahovať výkony ako mal svojho času legendárny McLaren F1 sa 911 určite nechystá. Aj keď niektorí úpravcovia s myslia niečo iné. Legenda ide na imitovanie legendy z iného konca. Konkrétne tomu pomáha firma Trinity Motorsports.
Tou zmenou je centrálne umiestnenie vodičovho sedadla s dvoma sedadlami vzadu. Nezistili sme, čo bral ten, kto to vymyslel, ale musel to byť famózny materiál. Výrobca tvrdí, že veľa roboty bolo s úpravou klimatizácie a sedadlo sa dá posúvať na strany kvôli ľahšiemu nasadaniu. Celá prestavba trvala rok. A bola zbytočná.
Kto by chcel sedieť v strede a pritom nevedieť, či môže predbiehať. Odhad vzdialeností od chodníka tiež nebude nič svetoborné. V McLarene je to iné, ale načo to robiť v normálnom aute, ktoré funguje? Trinity Motorsports, gratulujeme! Vytvorili ste niečo, čo nikto nepotreboval a ani nebude potrebovať. A mimo to, 911 kabrio s takýmto usporiadaním nevyzerá práve zdravo.