Jaguar inovoval svoj model strednej triedy. XE, čo je konkurent trojky od BMW a Céčka od Mercedesu sa dočkal vylepšení v polovici svojho životného cyklu. Aj keď zovňajšok prešiel evolúciou, najzásadnejšia zmena je vnútri.
Zvonka to je hlavne o vizuálnom rozšírení. Tomu je podriadený tvar nárazníkov ako vpredu, tak aj vzadu. Predné svetlá môžu byť osadené maticovými LEDkami a dostali nový podpis denným svietením. To je, logicky, tiež z LEDiek. Vzadu sú tiež LEDkové svetlá, ale majú nový tvar. Nie teda iba rozmiestnenie prvkov, ale celkovo sú užšie a menšie ako boli doteraz. Aj to prispieva k vizuálnej šírke auta.
Omnoho väčší prerod zaznamenal interiér. Prístrojová doska využíva dvojdisplejový informačno-zábavný systém s ovládaním klimatizácie. Ďalší displej je pred vodičom, skôr teda môže byť. Obdoba Virtual Cockpitu je za príplatok. Ale digitálne je aj spätné zrkadlo, ktoré zobrazuje to, čo sníma širokouhlá kamera vzadu.
Motory nebolo treba meniť. Všetky sú zo série Ingenium, pričom benzínový dvojliter bude mať 184 kW (250 k), alebo 221 kW (300 k). Naftová alternatíva ponúkne 132 kW (180 k). Pozitívom Jaguaru je, že ide rovnakou cestou pohonu ako Mercedes a BMW. Motor je vpredu pozdĺžne a poháňa zadné kolesá. Bude tomu tak aj po facelifte.
Objednávkové katalógy už vraj fungujú a auto si môžete kľudne objednať.