Prvá reálna fotka prednej časti a sánka na zemi. Konkurent BMW radu 3 a Mercedesu triedy C má veľkú šancu zamiešať vody prémiovej strednej triedy. Vizuálne pôsobí dostatočne agresívne, dokonca tak, že súčasné Audi A4 zje na raňajky, Céčko na obed a trojku na večeru.
Reálne však prináša podobné tvary na aké sme si zvykli pri väčších Jaguaroch. Podľa zverejnených informácií bude až 75 percent skeletu karosérie z hliníka. Vraj obsahuje veľa recyklovaného materiálu a je vysoko pevný. Ak chcete, tak gúglite RC 5754.
Najúspornejším XE má byť verzia, ktorá zožerie len 4 litre na sto kilometrov. Na opačnom konci spektra sa bude nachádzať model XER-S z motorom z F-type R Coupe dosahujúci až 300 km/h. Lenže na obrázku je pravdepodobne XE-S, ktorý by tiež mohol dostať motor z F-type S. Ak by to tak bolo, tak agregát V6 s objemom tri litre.
Kompletné zverejnenie prelomovej novinky je naplánované na 8. septembra. Hneď na to sa spustí produkcia v novej továrni v Solihulle v Británii.