Po troch rokoch po uvedení na trh Hyundai i20 podstúpil omladzujúcu procedúru. Už predchádzajúci malý hatchback mal veľmi elegantnú, kompaktnú karosériu. A menšie vylepšenia vzhľadu mu iba prospeli.
Hlavne predná časť vďaka novému nárazníku a šesťuhoľníkovej maske viac približuje tento maly automobil ku svojim súrodencom. Tmu rozrážajú do strán pretiahnuté svetlomety a dodávajú mu veľmi príťažlivú a dynamickú tvár. Naproti tomu zadná časť i keď s novými koncovými lampami a nárazníkom je až priveľmi konzervatívna. Nekritizujeme, len si myslíme, že aj v týchto miestach mohli byť dizajnéri odvážnejší.
Zásadná zmena je ale ukrytá pod kapotou. Navzdory trom valcom a malému obsahu 1.1l má výkon 55 kW. Na pohyb po mestskej džungli dostačujúce. No najmä, chutí jej nafta a vďaka technológii Blue Drive má najnižšie emisie CO2 len 84 g/km. Alebo priaznivci svižnejšej jazdy siahnu po identickej ale výkonnejšej 66 kW jednaštvorke. A pri emisiách 96 g/km ani ťažšia pravá noha nespôsobí vrásky milovníkom prírody.
Hyundai i 20 ako celok je veľmi atraktívny, snaží sa čo najmenej škodiť prírode, takže si určite nájde miesto nielen vo vašej garáži.