Honda CR-Z bola vždy pekná. Len jej niečo chýbalo. Nebol to pravý nástupca CR-X, lebo nemal jednoducho na to motor. Áno, medzi kalifornskými kaderníkmi žal úspechy aj kvôli hybridnému pohonu, ale športové vlastnosti? Kdeže!
Lenže Honda Performance Development konečne dopracovala projekt zvýšenia výkonu. A docielila ho mechanickým kompresorom. Takže VTEC kicked in, yo! a aj kompresor kicked in, yo! Kompresorová sada pridáva medzichladič stlačeného vzduchu, vstrekovače s väčším prietokom a upravenú riadiacu jednotku. Samozrejme je v nej aj spomínaný kompresor, bez ktorého by boli ostatné diely zbytočné. Setup zvýši výkon z 96 kW (130 k) na 147 kW (200 k). To už s malým autom dokáže celkom statočne cvičiť.
V USA bude balík stáť 5495 amerických dolárov a namontuje ho ktorýkoľvek díler Hondy. Pozitívom v tejto ponuke je, že sa dá doplniť o samosvorný diferenciál a športovú spojku pre manuálnu prevodovku. Inak kompresor s automatom dokopy nejde.