Honda prechádza zmenou, začína zatracovať naftové motory, tie budú iba v modeloch, v ktorých už teraz sú. V nových nie. To znamená, že aj nové SUV CR-V nebude mať naftový agregát, ale o tom sme už písali. Jeho úlohu by mal suplovať hybrid.
V meste určite super, ale na diaľnici sa bude musieť CR-V spoľahnúť na úspornosť benzínového agregátu. V prípade hybridnej CR-V to bude dvojliter i-VTEC. Kompletný výkon hybridného systému bude 135 kW (184 k) a krútiaci moment 315 Nm.
Honda bude v ponuke prezentovať dve verzie hybridu. Jedna bude mať pohon výlučne prednej nápravy a druhá bude mať pohon všetkých kolies. Je jasné, že predokolka bude mať nižšiu spotrebu a emisie. Reálne to bude 5,3 litra na sto kilometrov a 120 gramov CO2 na kilometer. Ale to je stále podľa normy NEDC, WLTP čísla automobilka ešte nedala. Štvorkolka bude potrebovať o 0,2 litra každých 100 kilometrov viac a tiež vypustí viac CO2, o 6 gramov každým kilometrom.
Prepínanie medzi spaľovacím a elektrickým pohonom bude automatické, pokiaľ vodič neprepne tlačidlom na pohon EV. To sa dá iba v prípade dostatočného nabitia batérií. Honda tvrdí, že pri bežnej jazde bude elektrický pohon aktivovaný až v polovici celkovej jazdy. Vo vyšších rýchlostiach to bude takmer tretina času.