Fiesta prešla faceliftom, ale teraz pribudla jej úžitková verzia. Klasický recept zahŕňa vyhodenie zadných sedadiel, inštaláciu mriežky medzi sedadlá a úložnú plochu a zaplechovanie zadných bočných okien.
Malá dodávka ma celý meter kubický priestoru, ktorý má na dĺžku až 1,3 metra. Užitočná hmotnosť závisí od motora a je v rozmedzí 485 až 505 kilogramov. Naftu reprezentuje 1,5 litrový agregát z nového B-Maxu s výkonom 55 kW (75 k). Výkonnejší štvorvalec 1,6 TDCI ponúkne 70 kW (95 k). Benzín spaľuje osvedčená jednotka pochádzajúca ešte zo spolupráce s Yamahou z deväťdesiatych rokov. Objem 1,25 litra produkuje 60 kW (82 k).
Paradoxne najúspornejšou alternatívou bude tá najvýkonnejšia s prívlastkom ECOnetic. Rozdielom je znížená svetlá výška, pneumatiky s lepším valivým odporom, aerodynamické kryty podvozku a automatické vypínanie motora Start-stop. Jeho spotreba sa ustálila na hodnote kombinovaných 3,3 litra nafty na sto kilometrov. Emisie sú pritom iba 87 gramov CO2.
Dodávky začnú už budúci mesiac, teda na Britských ostrovoch. Aston Martin Fiesta Van…