Ferrari Portofino, kabrio, ktoré je nástupcom modelu California, má už v sérií výdatných 591 koní. Nemeckí tuneri Novitec si však povedali, že ešte 83 žrebcov sa doňho ale vmestí.
Výsledok je teda taký, že po ich zásahu má 674 koní a 851 Nm. Toľko sa im podarilo dostať zo sériového, 3.9 litrového osemvalca. Okrem toho ale Portofino dostalo aj mierne zásahy do vizáže, našťastie ale nie drastické. Novitec sa držal dobrého vkusu a nepopustil uzdu fantázií úplne. Doplnky by mali prispieť aj k lepšej aerodynamike, keďže boli testované vo vzduchovom tuneli. Tak napríklad predný nárazník ma nový karbónový deflektor. Rovanko sú na tom spätné zrkadlá a tiež prahy, ktorých tvar napovedá, že zrejme budú generovať lepší prítlak. Disky kolies sú na výber v dvoch možnostiach a líšia sa veľkosťou, konkrétne ide o 21″ a 22″. Za príplatok je možný aj upgrade podvozka, presnejšie pružín, ktoré môžu byť o 35mm kratšie. Ako to u tohto typu áut býva, na prejazdy nerovností je potrebné prednú časť pridvihnúť a pre tento účel je nainštalovaný systém zdvíhania prednej nápravy. Zadná časť sa tiež dočkala iba jemných a decentných zmien, karbónový difúzor je doplnený minimalistickým spoilerom. Alebo skôr lemom na vrchnej časti.
Výsledok úpravy teda hodnotíme veľmi kladne, menej je niekedy viac a presne toto je ten prípad. Aj keď, o výkone toto konštatovanie rozhodne neplatí a vie to aj Novitec.