Automobilky si volia rôzne formy vďačnosti za sledovanie ich stránky na facebooku. Niektorí vytvoria video s driftovaním. Iní doslova celý model.
Britský výrobca Aston Martin to oslávil špeciálnym modelom s názvom Aston Martin DB9 1M. Prídavok 1M nie je len nejaké označenie, symbolizuje miliónteho fanúšika na sociálnej sieti. Séria ankiet znamenala pre fanúšikov voľbu mena, dizajnu a doplnkov.
Výsledok, ktorý je na fotkách ukazuje, že hlavnými hlasujúcimi v ankete boli tuningoví majstri z Ruska, Číny a Balkánu. Svoje na vkuse úpravy asi zohrali aj ľudia s US and A. Jednoducho povedané, auto by asi súťaž krásy nevyhralo. Skôr by sa kreácia dala nazvať ako Aston Martin DB9 Slush (gýč).
Z krásneho auta sa kolotočiarsky dostavník dá vytvoriť ľahšie ako čarovným prútikom Harryho Pottera. Čierne strmene bŕzd sú fajn, tak isto ako disky s dvadsiatimi palcami, ale strašné je oblepenie vozidla do modro-bielej kombinácie s názvom Aero.
Interiér je trochu triezvejší. Sedadlá majú kombináciu čiernej a červenej. Obklady sú zase klavírne čierne. Ale znova, čierno-červený interiér s modro-bielym exteriérom? Čo si asi mysleli? To ich naozaj museli počúvať? Nemohli radšej spraviť nejaké pekné video? Museli takto pohubiť krásne auto? Veľa otázok, ktoré nedostanú odpoveď.