Jasné, tento model malého elektromobilu sa do sériovej produkcie nedostane. So stopercentnou pravdepodobnosťou. Ale ako konštruktérske cvičenie a pútač je naozaj vynikajúci. Nad takýmto elektromobilom by sme normálne rozmýšľali.
Konštruktéri od Renaultsportu sa spojili s konštruktérmi Renaultu F1 a na úpravu použili technológiu z Formule 1. Použili systém KERS, ktorý pridal celkovo 30 kilogramov. Zabral miesto zadného sedadla. Koncept je tak iba jednomiestny a dosahuje 12,6 kW (17 k).
Energia stratená pri brzdení sa pomocou KERS uchováva v batériách. No a keď sa nabije, ponúkne minivozidlu enormných 59 kW (79 k). Systém je dostupný stále a celé auto bolo modifikované, aby ťahalo aj výkon z elektrického motora.
Vnútri sa udomácnil volant imitujúci ten z formule. Obsahuje tlačidlo boost. Ak ho vodič stlačí malé elektrické auto dosiahne 110 km/h pri 10 000 otáčkach za minútu. S hmotnosťou 564 kilogramov je presne o 91 ťažšie ako sériové. Ale kým štandard má 1 k na 25 kilogramov, verzia F1 má 1 k na 5,8 kilogramu. Mimochodom, všimnite si, že auto stojí na diskoch Team Dynamics.
Tak takýto elektromobil už áno! Prečo vlastne nie je KERS napríklad v Nissane Leaf? Jasné, kvôli cene, ale asi by prilákal viac potenciálnych majiteľov.