Je verejne známym faktom, že Dr. Dre, kedysi reper zarobí viac vďaka licencii na slúchadlách ako na hudbe samotnej. A tiež je fakt, že rovnaké slúchadlá ako sú Beats by Dr. Dre predáva ten istý výrobca pod svojou vlastnou značkou výrazne lacnejšie. Ale keďže ľudia stále vytvárajú dopyt po produktoch s logom Beats, Fiat vytvoril špeciálnu sériu, ktorá im sadne.
Kým Volkswagen sa dal dokopy pri Beetle s Fenderom, Audi využíva Bang&Olufsen a napríklad Mercedes ponúka Burmester, Fiat sa obrátil na značku nesúcu meno Dr. Dre.
Automobilka tvrdí, že ozvučenie do Fiatu 500L vytvoril samotný reper v spolupráci s riaditeľom a producentom v Interscope Geffen A&M Records, Jimmym Iovine. Ale aby to nebolo len tak, že auto inak hrá prišiel rad aj na dizajnové oddelenie Fiatu. Zovňajšok sa odel do dvojtónovej kombinácie s šedými a čiernymi prvkami. Vo vnútri vládne ponurejšia atmosféra, nakoľko dostalo všetko čiernu farbu. Je použitá na koženkových poťahoch, ale tam ju aspoň dopĺňa červené prešívanie.
Spolu s oznámením série pripravil Fiat aj dva nové motory. Benzínový 1,4 T-Jet poskytuje 88 kW (120 k) a 215 Nm, čo znamená stovku za 10,2 sekundy a kombinovanú spotrebu 6,9 litra. Naftový 1,6 Multijet II má síce rovnaký výkon, ale krútiaci moment až 320 Nm. Zrýchlenie trvá o 0,5 sekundy dlhšie, ale je vyvážené priemernou spotrebou 4,6 litra na sto kilometrov.
Verzia Beats sa začne v Taliansku predávať už tento týždeň a ostatné krajiny Európy ju dostanú už čoskoro.
Do rodiny 500L pribudne aj alternatíva Business, čo predpokladáme, že bude malý van so zaplechovanými zadnými oknami. Z nejakého divného dôvodu môže táto kombinácia fungovať.