Citroën C-Elysée je ten sedan, nad ktorým uvažuje každý, kto rozmýšľa nad Daciou Logan. Je lacný, je veľký, má fajn výbavu a adekvátne motory. Veru, nikto z neho na zadok nepadne, ale za dané peniaze ponúka veľa muziky.
Facelift malému sedanu priniesol najmä zmenenú prednú časť. Vyzerá vážnejšie a prísnejšie zároveň. Nebude mať xenónové svetlá, ani LEDky, ale stále dokáže upútať. LEDkový je malý pásik nad hmlovkami na denné svietenie, rovnako ako má napríklad Berlingo. Zozadu sú tiež zaujímavejšie rozmiestnené prvky v zadných svetlách.
Vzorkovník farieb nahradil starú modrú novou a rovnako vypadla strieborná v prospech sivej. O zmenách na tvare diskov netreba ani hovoriť. Interiér získal nový lesklý pás na prístrojovej doske a má pôsobiť luxusnejšie. Pocitu má pomôcť aj sedempalcový dotykový displej. Ten je buď vybavený systémom Connect Radio, alebo navigačným systémom Connect Nav s 3D systémom zobrazovania. Umožňuje tiež gestá ako pinch na zoomovanie.
Agregáty zostanú rovnaké ako doteraz. Základnou benzínovou alternatívou bude trojvalec PureTech 82 s výkonom 60 kW (82 k). Štandardne je spojený s manuálnou prevodovkou, ale tá je jedinou voľbou. Ak bude zákazník požadovať automat, tak musí ísť k výkonnejšiemu modelu VTi 115. Má výkon 85 kW (115 k), ale okrem manuálu môže byť vybavený aj automatom.
Naftové 1,6-litrové štvorvalce majú podľa verzie výkon buď 68 kW (92 k), alebo 74 kW (100 k). Nová verzia C-Elysée bude schádzať z liniek vo fabrike vo Vigu (Španielsko) a do predaja sa dostane v prvej štvrtine roku 2017. Keď tak rozmýšľame, tak mu ešte v ponuke chýba verzia kombi.