Renault otvoril svoju prvú čínsku fabriku. Základná investícia bola 870 miliónov eur, čiže skoro miliardu dolárov. Teda nie je to úplne samostatná fabrika, je to spojenectvo s domácim Dongfengom. Nová fabrika tak je, ale vnútri využije Renault aj know-how ako pracovať s domácimi zamestancami od Dongfengu.
V rámci výrobných hál bude okrem skladania áut a motorov aj výskumné a vývojové centrum. Prvým autom, ktoré sa bude v Číne vyrábať s logom Renaultu bude SUV Kadjar. Na začiatok sa rozbehne s 150 tisícmi kusov ročne, ale kapacita je takmer dvojnásobná. Čínsky Kadjar bude mať benzínový, doma robený dvojliter. Turboštvorvalec s objemom 1,2 litra príde priamo z Európy.
Neskôr tento rok sa ku Kadjaru pridá aj väčšie SUV nahradzujúce Koleos. Väčšie SUV má mať aj možnosť siedmich miest.
V roku 2017 sa má pripojiť aj elektrický Fluence Z.E. Bude sa tiež vyrábať vo fabrike vo Wuhane, ale tu nastupuje Dongfeng, ktorý bude elektrosedany predávať pod vlastnou značkou.