Bugatti Veyron prešlo ťažkým vývojom, lebo zakaždým niečo nefungovalo. Teda fungovalo, ale nie úplne tak ako si, vtedy, Ferdinand Piëch predstavoval. Raz sa nechladilo poriadne, potom v simulovaných zápchach robilo problémy. Ale keď to už všetko vychytali, tak by bola škoda nechať všetko vývoj len tak už po Veyrone.
Niektoré prvky použije automobilka aj pri novom a väčšom Chirone. Síce vyzerá ako dôkladný facelift a reálna verzia konceptu Gran Turismo, ale je to úplne nový model. Na dĺžku pridáva 85 milimetrov, 40 pribudne na šírke a 53 na výške. Aj napriek zväčšeniu výšky o päť centimetrov je vnútri na hlavu viac miesta len o 12 milimetrov.
Za dvoma sedadlami, v strede, je motor W16 s osemlitrovým motorom a štyrmi turbami. Dosahuje až 1103 kW (1500 k) a 1600 Nm. Spojenie s automatickou sedemstupňovou a dvojspojkovou prevodovkou spolupracuje s pohonom všetkých kolies.
Pár detailov je fakt zaujímavých, teda vlastne skôr čísel:
0-100 km/h: 2,5 sekundy
0-200 km/h: 6,5 sekundy
0-300 km/h: 13,6 sekundy
Maximum: 420 km/h
To znamená, že ešte existuje priestor na verziu Super Sport, ktorá dá dole z trónu maximáliek Veyron Super Sport, ktorý dosiahol niečo cez 431 km/h. Chiron okrem výkonu a dimenzií pridal aj hmotnosť. Aj napriek všetkému z karbónu sa posunula o 155 kilogramov na 1995 kilogramov. Bugatti má vraj už 150 objednávok na autá zo série 500 kusov. Cena je pritom 2,4 milióna eur.