Na nové BMW M5 je počuť samé superlatívy, ale pomaly dosluhuje aj technologický brat, M6. Tak je ľahké čakať, čo sa bude skrývať pod kapotou. M5 už nie je točivé atmosférické monštrum, už to je monštrum s prepĺňaním.
Osemvalec do V dopovaný dvoma turbami odovzdáva 412 kW (560 k). Pre M6 by to podľa dohadov mohlo byť o niečo viac. Šepká sa až o 442 kW (600 k). To by mohlo stačiť na zrýchlenie na stovku pod 4,5 sekundy. Maximum samozrejme poznačí obmedzovač. Nastavenie však nebude obligátnych 250 km/h, ale až 300 km/h.
Vývoj a testovanie však zatiaľ nejdú podľa plánu, keď dva prototypy skončili rozflákané v zelenom pekle. Základné tvary sa však dajú odhadnúť a dizajnové štúdio Duron Automotive Artwork prinieslo počítačovú vizualizáciu, ako by auto mohlo vyzerať.
Síce je to len vízia, ale veľmi podarená. A s vraj prichádzajúcou krízou to bude pre tých, ktorým ostane veľa peňazí lepšia alternatíva ako Bentley Continental GT. BMW radu 6 totiž nevzbudí až toľko negatívnych reakcii.