Pred zhruba pol rokom predstavila mníchovská automobilka svoj nový model 8. Ide o veľké a super pohodlné kupé určené na dlhé trasy, ktorého charakter sa výborne hodí napríklad na nemecké diaľnice či na potulky po Azúrovom pobreží. Ešte viac pohodovejšiu variantu, vyznávajúcu hedonistické heslo „carpe diem“, bude ale predstavovať jeho nová karosárska verzia kabrio.
Vzhľadovo sa design karosérie takmer žiadno nelíši od kupé. Teda, samozrejme, s tým rozdielom, že kabrio disponuje skladacou plátenou strechou. Jej rozloženie a zloženie je bleskové, trvá iba 15 sekúnd a je možné ho vykonať v rýchlosti najviac 48 km/h. Pred nepriaznivým vetrom chránia štandardne montované deflektory za prednými sedadlami, za príplatok je možné rozmaznávať sa aj vyhrievaním krku.
K dispozícii budú zatiaľ iba dva motory, jeden benzínový a druhý naftový. Rovnaké, aké je možné nájsť aj v kupé. Začnime tým slabším, teda naftovým trojlitrom so šiestimi valcami a dvoma turbami, označovanom 840d xDrive. Jeho 235 kW/315 koní a 680Nm je viac ako slušný základ. Benzínovú alternatívu predstavuje 4.4 litrový osemvalec M850i xDrive s 390kW/550 koňmi a 750 Nm. Tušíte správne, obe verzie sú štvorkolky a oba motory spolupracujú s osemstupňovým automatom. Je zjavné, že toto auto bude skôr a pohodovom putovaní krajinou s absolútnym nadbytkom výkonu a jazdnej istoty ako o bláznení na okruhu.
Európske ceny zatiaľ známe nie sú, predpokladáme ale, že nebudú až tak výrazne odlišné od kupé.