Audi RS6 a RS7 budú mať viac poweeer

Audi RS6 kombi a Audi RS7 Sportback sa dostanú v zozname príplatkovej výbavy k balíku Performance. Získajú trochu restylované nárazníky s väčšími otvormi na prívod vzduchu, lesklou mriežkou so šesťuholníkmi a veľkým difúzorom na opačnom konci. Za 21-tkami sú schované tradičné brzdy, ale tie môže nahradiť keramický systém.

Jasné, kozmetické volovinky sú síce pekné, ale to správne je pod kapotou. Štvorlitrový osemvalec s vypínaním valcov a dvoma turbami mal pôvodne 412 kW (560 k) a 700 Nm. Niežeby to bolo málo, to vôbec, ale ako sa hovorí, viac je viac. Performance posúva hranice na 445 kW (605 k) a 700 Nm normálne, 750 Nm s overboostom.

Kone a kilowatty naviac skrátia zrýchlenie na stovku o 0,2 sekundy na 3,7 sekundy. A to pre obe karosérie. Omnoho zaujímavejšie pôsobí zrýchlenie na dve kilečká. Trvá 12,1 sekundy a je to o 1,4 sekundy menej ako pri verzii bez balíka Performance.

Nemci tradične obmedzujú maximálky na 250 km/h. Nie je to inak ani pri RS7 a RS6 Performance. Ale ďalší balík, Dynamic, posunie túto hranicu na 280 km/h. A ak budete dosť neoblomní, teda neoblomné bude konto v banke, tak môže byť až 305 km/h. Samozrejme to obmedzenie, to nie je limit auta.

Auto, čo jazdí tristo bude mať spotrebu v kombinovanom cykle 9,5 litra. Ale iba ako RS7 Sportback. Kombík RS6 bude potrebovať o decáčik viac. Za to môže ďakovať vypínaniu valcov, ale aj preprogramovanej osemstupňovej prevodovke. Pri jazde sú poháňané všetky 4 kolesá, ale tie zadné si uchmatnú bežne až 60 percent krútiaceho momentu.