Pagani predstavilo nový superšport Huayra Roadster BC, ktorý je samozrejme výstredný svojím vzhľadom. To je u Pagani už tradícia, ešte výstrednejšia je ale cenovka. Tá sa pohybuje na úrovni 3,5 milióna USD, čím sa z tohto auta stáva jedno z najdrahších v histórii.
Predizajnovaná a extrovertná karoséria dáva každým svojím centimetrom do sveta vedieť, že ide o výnimočné auto. Interiér je možno už trochu prekombinovaný, lenže materiály a spracovanie sú skvostné. Hnedá a čierna koža, karbón a drevo. Matný šedý lak skombinovaný s čiernou a červenou je svojím spôsobom nenápadný, lenže toto auto je všetko len nie nenápadané. Srdce dodal Mercedes, konkrétne šesťlitrový dvanásťvalec od AMG s 596 kW/800 koňmi. Celá táto masívna porcia výkonu putuje na zadné kolesá cez sedemstupňovú sekvenčnú prevodovku od renomovanej firmy X-Trac. Spojka je len jedna, dôvodom je šetrenie hmotnosti. A dôkazom, že konštruktéri Pagani vedia o čom hovoria, je hmotnosť iba 1 217 kg. V dnešnom svete áut prešpikovaných elektronikou a výbavou zvyšujúcou hmotnosť je to úctyhodný údaj.
Huayra Roadster BC jazdí na slickoch od Pirelli, vďaka čomu dosahuje absurdnú priľnavosť a dokáže v zákrutách dosiahnuť preťaženie až 1,9 G, čím prekonáva väčšinu konkurencie. Nuž, ale čím ospravedlniť tú šialenú cenovku? Možno tým že Pagani plánuje postaviť iba 40 kusov tejto exkluzivity. Alebo tým, že ceny na trhu umenia sa riadia šialenými pravidlami, ktoré sa nedajú chápať racionálne.