Nové autá majú vždy len a len lepšie interiéry. Aspoň taká je teória, ktorá káže aby nový interiér bol lepší ako ten predchádzajúci. Automobilky sa predháňajú v tom, kto použije lepšie materiály. V každom facelifte, teda správe k nemu výrobcovia áut uvádzajú, že na interiér boli použité lepšie a kvalitnejšie materiály.
A veľa nových áut má celkom kvalitné interiéry. V strede je väčšinou umiestnený infotainmentový systém a ostatné detaily sú väčšinou na rovnakom mieste. Až na pár exotov. Citroën C4 Picasso má tradične prístroje v strede, Fiat Multipla mal všetko na jednej hromádke a pre súťažné autá to aj tak všetko vyhádžete kvôli hmotnosti.
Pozrite si 10 najlepších interiérov pre rok 2013 usporiadaných podľa abecedy. Je vidno, že európske modely do ankety zapojené neboli.
Acura RDX (Honda Motor Co. Ltd.)
Cadillac XTS (General Motors Co.)
Chevrolet Spark (General Motors Co.)
Hyundai Santa Fe Sport (Hyundai Motor Co. Ltd.)
Kia Forte (Kia Motors Corp.)
Lexus GS 450h (Toyota Motor Corp.)
Mazda 6 (Mazda Motor Corp.)
Nissan Pathfinder (Nissan Motor Co. Ltd.)
Ram 1500 Laramie Longhorn (Chrysler Group LLC)
Toyota Avalon (Toyota Motor Corp.)