Volkswagen Sharan je tou alternatívou, ktorá je ranou na istotu. Žiadne výstrelky, žiadne extrémne zaujímavé detaily. Len normálne veľké MPV s legendou kvality. No a do Ženevy príde s faceliftom. Ani ten nebude kričať a zbytočne upozorňovať napríklad ponukou výraznejších farieb.
V podstate inovovaný model vyzerá úplne rovnako ako ten predtým. Teda až na zadné svetlá. Pripomínajú vnútorným rozložením LEDiek Passat, či Golf. Úplne nové budú aj disky Jakarat a aj dve farby, červená Crimson Red Metallic a modrá Hudson Bay Blue Metallic.
V interiéri automobilka implementovala nový informačno-zábavný systém s podporou Apple Car Play a Google Android Auto. Do ponuky sa dostane niekoľko rôzne veľkých displejov, pričom najväčšia uhlopriečka bude mať 6,5 palca. Silnejší procesor systému by mal zrýchliť nástup a prepínanie funkcií.
Každý z motorov zvládne splniť emisnú normu Euro 6. Benzínové budú začínať agregátom 1,4 TSI s 110 kW (150 k) a končiť 2,0 TSI s 162 kW (220 k). Naftová ponuka bude pozostávať z 1,6 TDI s 85 kW (115 k), pokračovať 2,0 TDI s 110 kW (150 k) a skončí tiež 2,0 TDI s 135 kW (184 k). Okrem šesťstupňového manuálu bude v ponuke aj DSG s rovnakým počtom stupňov. Teda DSG nebude kombinovateľné s najslabším 1,6 TDI. No a spotreby sa majú znížiť až o 15 percent.
Aj bezpečnosť sa zvýšila, do sériovej výbavy sa dostal brzdiaci systém Automatic Post-Collision Braking System. Za príplatok bude ešte pár asistentov, napríklad Front Assistant so zabudovaným City Emergency Braking, adaptívnym tempomatom, udržiavaním jazdného pruhu a monitorovaním mŕtveho uhla.
Sharan s faceliftom sa v ponuke objaví už v apríli, ale reálne autá sa k zákazníkom dostanú v lete.