Koncept Technospace predznamenal päťmiestne C4 Picasso, ale o väčšom Grand C4 Picasso sa hovorilo len v rámci špiónskych fotiek. A teraz už netreba bádať, auto Citroën predstavil. Vyzerá podobne ako C4 Picasso, až kým sa pri počítaní nedostaneme k stredovému stĺpiku. Na väčšom aute sa odlišuje aj zadná časť so zvláštne tvarovanými svetlami.
Ako aj predtým, aj v prípade nových dvojičiek bude rozdiel aj vpredu. Lisy na prednom nárazníku odhalia, či máte pred sebou krátku, alebo dlhú verziu. Najviac sa však odlišujú vzadu. Od stredového stĺpika strecha neklesá, ale ide ešte rovno, aby mali miesto nad hlavou aj prípadní pasažieri v treťom rade sedadiel.
Vnútro sa približuje svojmu päťmiestnemu bratovi, ale nad hlavami vzadu je viac miesta a spomínané dve sedadlá okupujú kufor. V prípade, že tam nie sú, ostane obrovský objem 700 litrov.
Omnoho lepšiu spotrebu ako predchodca dosahuje vďaka zníženiu hmotnosti až o 100 kilogramov. Prispievajú aj úsporné motory e-HDi 90 Airdream, či BlueHDi 150.
Predpokladáme, že cenový rozdiel ostane zachovaný z predchádzajúcej generácie. Rozdiel bol 1400 eur. Ak by to tak bolo, tak základná verzia nového Grand C4 Picasso by mohla 18 390 eur s výbavou Attraction a motorm VTi 120. Základná nafta HDi 90 by tak stála 19 390 eur.