Škoda Karoq je vlastne terénnejšie zamerané auto veľkosti Seatu Ateca. Karoq však ponúkne novú verziu Scout. Ešte raz, Scout, nie Scoutline. Nebude to len výbava a vizuálna vec, ale Scout bude mať štandardne štvorkolku a pár prvkov naviac.
Verziu Scout je veľmi ľahké spoznať, má podobné nárazníky a prahy ako má aj väčší Kodiaq. Predný nárazník s obrovskou imitáciou plechovej ochrany spodnej časti je jasným znamením. Rovnaký štýl znamení pokračuje aj na bokoch a vzadu. Celkovo Scout vyzerá drsnejšie a tvári sa, že zvládne aj reálny terén, nie iba postrašenie mlák na poľných cestách.
Interiér až taký skautský nie je. Ale miesto prístrojov s ručičkami môže mať vodič pred sebou digitálny displej s rôznymi zobrazeniami. Interiér je odetý do čierno-hnedej farby a môže mať aj nepriame LEDkové osvetlenie. Cool!
Na výber budú tri motory. Jediným benzínovým bude 1,5 TSI s výkonom 110 kW (150 k). Bude mať 7-stupňové DSG ako štandard. Jediný manuál v Scoute Karoqu bude v dvojlitrovom TDI s výkonom 110 kW (150 k). Ale môžete ho nahradiť tiež sedemstupňovým DSG. Výlučne automat bude dostupný pre výkonnejšie TDI dosahujúce 140 kW (190 k).
Naživo sa nová verzia Karoqu ukáže v Paríži.